Wat vind jij?

E-tickets

Ik kan mijn e-ticket(s) niet downloaden

Het kan zijn dat jouw browser het downloaden van het e-ticket blokkeert. Wanneer je zorgt dat je browser geen pop-ups meer blokkeert ('pop-ups Air Miles toestaan') kun je je ticket wel downloaden.

De plek van melding van het blokkeren van een download verschilt per browser.

Ik heb een vraag over e-tickets

Voor vragen over de Efteling, Wildlands, Dolfinarium, Beekse Bergen, Duinrell, Sanadome, Pathe, Vue of Treatwell kun je hieronder het contactformulier invullen.

Voor alle overige parken kun je een e-mail sturen naar support@airmileskaartjes.nl (vergeet niet je naam, kaartnummer en je e-mailadres te vermelden).

Binnen twee werkdagen ontvang je van ons een reactie op je vraag.

Ik heb mijn film e-voucher(s) niet ontvangen

Heb je je spambox al gecheckt? Mogelijk is je bestelling daarin gekomen.

Je bestelling staat in ook in je 'Mijn aankopen' in je online account.

 

Ik heb mijn e-tickets niet ontvangen

Je bestelling staat in je 'Mijn aankopen'. Nadat je de tickets hebt gedownload kun je je bestelling printen. De e-ticket(s) worden ook naar je e-mailadres gestuurd.

Informatie over inwisselen van Air Miles voor e-tickets

Air Miles kun je o.a. inwisselen voor e-tickets. De parken vind je onder het kopjeSparen en Inwisselen’ op onze site en zijn ook te vinden in de zoekfunctie. Wanneer je je keuze hebt gemaakt kun je aangeven hoeveel e-tickets je wilt bestellen (per bestelling worden 100 Air Miles of € 1,- service kosten in rekening gebracht). Nadat je op ‘login en bestel’ hebt geklikt verschijnt het inlogscherm zodat je kunt inloggen.

Wanneer je je persoonsgegevens hebt gecontroleerd en akkoord bent gegaan met de bestelvoorwaarden dan klik je op ‘plaats bestelling en betaal’. De benodigde Air Miles en eventueel geldbedrag worden dan afgeboekt. Je bestelling is te vinden in de ‘Mijn aankopen’ en wordt tevens binnen 30 minuten naar je e-mailadres gestuurd.

Op het bestellen van e-tickets zijn de bestelvoorwaarden van toepassing.