Klantenservice

Bestellen en retourneren

Hoe bestel ik iets op airmiles.nl?

Op airmiles.nl kun je je Air Miles voor diverse e-tickets en e-vouchers inwisselen op de volgende manier:

  1. Ga naar de aankooppagina van waar jij je Air Miles voor wilt inwisselen;
  2. Klik bij ‘aantal’ op de + om jouw type e-ticket/e-voucher te kiezen en de hoeveelheid daarvan;
  3. Klik op de knop 'Login en bestel' (ben je al ingelogd? Klik dan op 'Plaats bestelling en bestel');
  4. Log in met je Mijn Air Miles gebruikersnaam en wachtwoord;
  5. Ga akkoord met de voorwaarden;
  6. Klik op de knop 'Plaats bestelling en betaal';
  7. Het e-ticket of de e-voucher ontvang je binnen 30 minuten op het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Mijn Air Miles account. Daarnaast kun je het e-ticket of de e-voucher ook direct na aankoop vinden onder aankopen in je Mijn Air Miles account.

Je kunt ook je Air Miles inwisselen bij diverse partners (zoals airmilesshop.nl en airmilesdigitaal.nl). Bekijk hun website voor meer informatie over hoe je daar Air Miles inwisselt.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Het e-ticket of de e-voucher dat je hebt besteld op airmiles.nl ontvang je binnen 30 minuten op het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Mijn Air Miles account. Daarnaast kun je het e-ticket of de e-voucher ook direct na aankoop vinden onder aankopen in je Mijn Air Miles account.

Heb je een aankoop gedaan bij één van onze partners (zoals airmilesshop.nl of airmilesdigitaal.nl)? Bekijk dan hun website voor meer informatie over je bestelling.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen

Staat je bestelling in je Mijn Air Miles account onder transacties? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 60 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen via e-mail en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice.

Heb je een aankoop gedaan bij één van onze partners (zoals airmilesshop.nl of airmilesdigitaal.nl)? Bekijk dan hun website voor meer informatie over je bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Op de website kun je jouw gespaarde Air Miles inwisselen. Daarnaast bestaat meestal ook de mogelijkheid om bij te bij te betalen met euro’s. Dit kan door middel van iDeal of met je creditcard.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Wanneer je op airmiles.nl een e-ticket of e-voucher koopt, heb je het recht om de koop van het e-ticket of de e-voucher binnen 14 dagen te herroepen. Dit houdt in dat je binnen deze periode nog mag afzien van de aankoop van de voucher en deze dus kosteloos kunt annuleren.

Je hebt geen herroepingsrecht in de volgende gevallen:

  • Je hebt het e-ticket of de e-voucher al ingewisseld op het moment dat je wilt herroepen. LMN komt de overeenkomst in dat geval binnen 14 dagen na. Je vraagt uitdrukkelijk aan LMN om de dienst beschikbaar te stellen en daarmee verklaar je afstand te doen van jouw herroepingsrecht;
  • Je hebt een reservering gemaakt voor een bepaalde datum of periode voor een accommodatie of andere vrijetijdsbesteding waardoor de aanbieder rekening moet houden met de beschikbaarheid op die bepaalde datum of periode;
  • Je hebt Air Miles gedoneerd aan een goed doel. Het herroepingsrecht geldt enkel bij het kopen van een product of dienst, niet bij het doen van het gift.

Voor het herroepen van de aankoop van je e-ticket of e-voucher, kun je telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Voordat we jouw Air Miles (en eventuele bijbetaling) terugstorten op jouw account, controleren we eerst of de e-ticket of e-voucher inderdaad nog niet is ingewisseld. Bij annuleren na 14 dagen vervallen de Air Miles en zal geen restitutie plaatsvinden.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Op de website kun je jouw gespaarde Air Miles inwisselen. Daarnaast bestaat meestal ook de mogelijkheid om bij te bij te betalen met euro’s. Dit kan door middel van iDeal of met je creditcard.

Terug naar het overzicht